Телефон

+380935560007

Email

info@zumi.com.ua

Години роботи

Пн - Нд: 9:00 - 21:00

  1. День – 24 години поспіль.
  2. Гість – фізична особа-користувач Веб-сайту, що не має Облікового запису або не авторизована.
  3. Категорія – тематична категорія (наприклад, «Транспорт» або «Електроніка»), до якої відноситься записи в блозі, теми на форумі, оголошення. Категорія може бути розділена на тематично пов’язані підкатегорії.
  4. Обліковий запис – сукупність даних, що відносяться до конкретного Користувача, включаючи інформацію про його дії на Веб-сайті та інформацію, яка надана Користувачем на Веб-сайті.
  5. Покупець – Користувач, який здійснює Угоди з Продавцем, використовуючи функціональні можливості Веб-сайту.
  6. Ліміт – кількість безкоштовних записів, тем, оголошень для вибраних Категорій/Підкатегорій, які Користувач може опублікувати на Веб-сайті в певний момент часу. Передбачено незалежне використання лімітів у кожній Категорії/Підкатегорії.
  7. Оголошення – пропозиція продати чи надати Позицію, яку зробив Продавець, а також запрошення, яке зробив Роботодавець до участі в процесі найму, що опубліковане на Веб-сайті.
  8. Роботодавець – Користувач, який публікує Оголошення в категорії «Робота» на Веб-сайті.
  9. Позиція – товари або послуги, включені в Оголошення; в категорії «Робота» під позицією Оголошення маються на увазі опис і вимоги до вакансії, яка описана в Оголошенні Роботодавця.
  10. Правила – чинні Правила, включаючи додатки, що визначають принципи використання Веб-сайту. 
  11. Реєстрація – процес створення Облікового запису Користувачем після надання їм відповідних даних, прийняття Правил і активації Облікового запису.
  12. Веб-сайт (Портал) – онлайн-платформа Зумі, яка доступна на домені zumi.com..ua.
  13. Продавець – Користувач, який публікує Оголошення на Веб-сайті та здійснює Угоди з Покупцем.
  14. Угода – будь-який договір, укладений між Користувачами або Користувачем і Гостем щодо Позиції.
  15. Платні послуги – платні послуги, що надаються Зумі Користувачеві, включаючи, зокрема, платні Оголошення, Записи і Послуг із просування.
  16. Послуги з просування – платні послуги з просування Оголошень, Записів.
  17. Користувач – фізична, юридична особа або відокремлений підрозділ, який наділений правоздатністю і використовує Веб-сайт після входу в Обліковий запис.
  18. Блогер – Користувач, який додає записи до Блогу.
  19. Записи – публікація в блозі, групі, форумі.
  20.  Рейтинг (оцінка)  –  платіжна система Порталу Зумі, яка використовує валюту – зум.
  21. Зум валюта Порталу Зумі, яка використовує платіжну систему – Рейтинг. Кількість відображається в Обліковому записі Користувача – (Оцінка).
  22. Баланс – особистий гаманець Користувача, для використання на Зумі Порталі.

1. Умови використання Веб-сайту, в тому числі правила Реєстрації, публікації Оголошень і покупки Платних послуг, а також питання, що стосуються порядку оплати та подачі скарг, викладені у Правилах. Кожен користувач Веб-сайту зобов’язаний ознайомитися зі змістом Правил.

2. Гості можуть використовувати тільки обмежені функції Веб-сайту на умовах, які викладені в цих Правилах, відповідно до закону і принципів справедливості.

3. Контент, опублікований на Веб-сайті, включаючи, зокрема, Оголошення, записи незалежно від їх форми, тобто текстові, графічні та відеоматеріали, є об’єктами права інтелектуальної власності, включаючи авторські права і право промислової власності, Зумі, Продавців або третіх осіб. Без письмової згоди уповноваженої особи цей контент забороняється будь-яким чином використовувати. Заборонена будь-яка агрегація, обробка даних та іншої інформації, яка доступна на Веб-сайті, з метою її подальшої передачі третім особам на інших сайтах і за межами Інтернету. Також без згоди Зумі заборонено використовувати позначення Веб-сайту та Зумі, включаючи характерні графічні елементи.
5. Зумі не є стороною Угоди.
6. 
У рамках Веб-сайту можна здійснювати наступні дії:

  • перегляд контенту Веб-сайту
  • використання Облікового запису та функцій, що пов’язані з ним
  • розміщення записів, оголошень у межах безкоштовних лімітів
  • платна публікація записів оголошень за межами Лімітів
  • використання Платних послуг (включаючи Послуги з просування)
7. Безкоштовно надаються послуги з перегляду контенту Веб-сайту, Облікового запису та публікації записів, оголошень у межах безкоштовних Лімітів. Решта послуг – платні.
8. Зумі докладає всіх зусиль для підтримки безперебійної роботи Веб-сайту. Прагнучи забезпечити високу якість послуг і ефективне функціонування Веб-сайту, Зумі залишає за собою право призупинити роботу Веб-сайту на умовах, які описані нижче:
  • Технічні перерви можуть проводитися в нічний час (22-06), протягом яких можуть бути обмежені або недоступні деякі функції Веб-сайту та послуги, що надаються Зумі.
  • Технічний збій – виникнення технічної помилки через обставини, більшість або всі Користувачі не можуть отримати доступ до Послуги, основні функції Сайту недоступні або працюють некоректно, зокрема, це стосується неможливості опубліковувати, відображати, оновлювати або піднімати Оголошення.
9. Оголошення, записи, що публікуються на Веб-сайті, відображаються у відповідних Категоріях у хронологічному порядку, тобто відповідно до наступних принципів: чим пізніше Користувач публікує запис, оголошення, тим вище воно знаходиться в списку з урахуванням Рекламних послуг. На головній сторінці Веб-сайту показуються тільки активні записи, оголошення в рамках Рекламних послуг – на головній сторінці Веб-сайту виводяться заголовки платних записів, оголошень.

10. Користувачі, які спілкуються з іншими Користувачами через чат на Веб-сайті, підтверджують, що ці розмови не є конфіденційними, і їх зміст може збиратися Зумі. Приймаючи ці Правила, Користувач підтверджує, що Зумі має право на доступ та аналіз змісту розмов, що проводяться через функцію чату на Веб-сайті, з метою підвищення безпеки Користувачів, запобігання зловживанням і поліпшення якості Веб-сайту. Більш детальну інформацію про те, як і чому Зумі отримує доступ та аналізує зміст розмов, що проводяться через функцію чату на Веб-сайті, можна знайти в Політиці конфіденційності.

1. Щоб скористатися функціональністю Послуг уповні, Гість повинен зареєструвати Обліковий запис і почати користуватися Веб-сайтом як зареєстрований Користувач. Обліковий запис передбачає, окрім іншого, такі функції Веб-сайту:

 

  • публікація та управління опублікованими записами, оголошеннями, та можливість їх редагувати
  • перегляд записів, оголошень інших користувачів
  • відправка іншим Користувачам повідомлень і отримання від них повідомлень
  • додавання тем на форумі, та їх обговорення
  • додавання коментарів
  • додовання фото, картинок у свою галерею
  • замовлення Рекламних послуг

2. Користувач може мати тільки один Обліковий запис. Це правило не застосовується, якщо:

 

  • Користувач має Обліковий запис, що використовується в особистих цілях, і окремо Обліковий запис, який пов’язаний з його діловою діяльністю;
  • Користувач використовує різні Облікові записи в рамках своєї комерційної діяльності у зв’язку з обслуговуванням цих Облікових записів різними представниками або філіями бізнесу, який веде Користувач, із застереженням, що в рамках одного з Облікових записів є активний пакет записів, оголошень, і записи, оголошення, які розміщені в Облікових записах, не повторюються в межах одних і тих же місць;
  • Необхідно створити інший Обліковий запис через відсутність можливості доступу до Облікового запису (забутий пароль)

Однак всі виключення в цьому відношенні повинні бути детально перевірені Зумі, який має право призупинити дію Облікового запису на час перевірки або видалити Облікові записи при відсутності підтвердження обставин, які виправдовують застосування вищевказаного виключення. 

Вищевказані виключення не застосовуються, якщо вони використовуються Користувачем виключно з метою уникнути оплати за послуги, що надаються в рамках Зумі Порталу.
3. Для реєстрації Облікового запису потрібно:

  • заповнити форму, яка доступна на Веб-сайті, і надати необхідні дані, включаючи вашу адресу електронної пошти та унікальний пароль або аутентифікацію через зовнішнього постачальника послуг, такого як Facebook, Google.
  • ознайомитися з Правилами та додатками до них, приймаючи їх умови.
4. Зумі обробляє персональні дані Користувачів, осіб, що діють від імені Користувачів і Гостей, відповідно до умов Політики конфіденційності і Політики щодо файлів cookies та аналогічних технологій.
5. 
Після заповнення даних, необхідних для реєстрації, на адресу електронної пошти, яка вказана Користувачем, буде відправлено підтвердження реєстрації Облікового запису, посилання для активації Облікового запису та чинні Правила. Реєстрація закінчується, коли Користувач активує Обліковий запис. На цьому етапі укладається договір про обслуговування Облікового запису. Термін дії посилання для активації закінчується через N днів із моменту отримання електронного листа з підтвердженням реєстрації Облікового запису, якщо протягом цього періоду активація не проведена, Обліковий запис не буде діяти. Користувач може знову зареєструватися, використовуючи ту ж адресу електронної пошти, звернувшись в Зумі, використовуючи чат-функцію на Сайті, чи електронну адресу.
5. Користувач гарантує, що дані, які надані під час Реєстрації і використання Веб-сайту, точні, правильні та актуальні, і що він має право використовувати ці дані. Користувач зобов’язується оновлювати дані в разі їх зміни. Зумі залишає за собою право заблокувати Обліковий запис, якщо надані дані не відповідають зазначеним вище вимогам, чи в додатках до Правил.
6.  Особа, яка користується Веб-сайтом від імені Користувача, який є юридичною особою або відокремленим підрозділом, підтверджує, що належним чином уповноважений діяти і виконувати всі дії на Веб-сайті від імені такого Користувача.
7. Користувач зобов’язується зберігати в таємниці дані доступу до Облікового запису і захищати їх від доступу неуповноважених третіх осіб. Користувач негайно інформує Зумі, якщо йому стане відомо про те, що неуповноважені треті сторони отримали доступ до Облікового запису, і, якщо можливо, негайно змінює дані доступу.
8. Договір на обслуговування Облікового запису укладається на невизначений термін після його активації. Договір на обслуговування Облікового запису може бути розірваний Користувачем при дотриманні наступних правил:

 

  • право видалити Обліковий запис не впливає на право Користувача відмовитися від договору або розірвати його, що передбачено законодавством і цими Правилами
  • видалення Облікового запису можливо шляхом: а) вибору відповідної опції на панелі Облікового запису, б) відправки заяви про видалення через чат-функцію на Веб-сайті, або в) відправлення повідомлення про видалення в письмовій формі на електронну адресу Зумі
  • після видалення Користувачем Облікового запису угоди, що залишилися між Зумі і Користувачем щодо послуг, які надаються на Сайті, втрачають свою силу
  • припинення дії Угоди про Обліковий запис набуває чинності відразу ж (на майбутнє), що означає, що платежі, зроблені Користувачем, не будуть повернені. Зумі також не зобов’язана повертати еквівалент невикористаних сум у рамках Платних послуг
  • після видалення Облікового запису або розірвання договору про Обліковий запис Користувач втрачає доступ до інформації, яка надана або створена під час використання Веб-сайту
9. Зумі має право розірвати договір з Користувачем, якщо Користувач:

 

  • не заходив в Обліковий запис протягом N місяців. У цьому випадку Користувач більше не зможе користуватися віддаленим Обліковим записом. Інформація про розірвання договору буде відправлена Користувачеві за N днів на адресу електронної пошти, вказану при реєстрації. Якщо Користувач побажає і далі користуватися Обліковим записом, використовуючи функції, що надаються для цієї мети, для цього йому буде потрібно увійти в Обліковий запис. Право  Зумі на розірвання договору відповідно до цього положення не обмежує право Користувача на повторну реєстрацію на Веб-сайті. Однак Зумі не гарантує, що поточне ім’я Користувача, пов’язане з Обліковим записом, буде доступне для використання під час нової реєстрації
  • незважаючи на вимогу Зумі про припинення певних дій або бездіяльності, що порушують положення Правил або загальноприйнятних правових норм, Правила все ще залишаються чинними, як зазначено у вимозі.
10. Для забезпечення належного функціонування Сервісу і захисту безпеки користувачів, Зумі залишає за собою право на додаткову перевірку достовірності і правдивості даних, що надаються Користувачем, на запит у Користувача підтвердження його особи, інформації, яка міститься в Записі, Оголошенні або відноситься до здійснюваної Угоди, методом, вибраним Зумі. У разі невдалої спроби підтвердження даних або особи Користувача, Зумі може призупинити або заблокувати Обліковий запис на умовах, які викладені в пункті 9 Правил.
11. Відмова Клієнта від договору. Протягом 14 днів з дати укладення договору з Зумі Клієнт може відмовитися від нього без пояснення причин, відправивши відповідну заяву через чат-функцію на Веб-сайті або на електронну адресу Зумі. Після відмови від договору з обслуговування Облікового запису дія інших договорів, що пов’язують Зумі з Користувачем, припиняється.

 

1. Зумі дозволяє Користувачеві опубліковувати Запис, Оголошення на Веб-сайті. Після заповнення відповідної форми і email-верифікації Користувач може опублікувати Запис, Оголошення на Веб-сайті. Email-верифікація виконується одноразово і полягає у відправці URL посилання на електронну адресу, вказану Користувачем. Користувач повинен натиснути на посилання для підтвердження верифікації, одна email адреса може бути використана для одного Облікового запису. Email-верифікація може бути повторена у зв’язку з процедурами внутрішньої безпеки.
2. 
Реклама, яка опублікована Користувачем на Веб-сайті, доступна всім його користувачам. Поряд з Записом, Оголошенням також буде доступна контактна форма, або посилання на профіль, що дозволяє іншим користувачам зв’язатися з Користувачем, який опублікував Запис, Оголошення, та відправити йому повідомлення. 
3. 
У момент публікації Запису, Оголошення Користувач надає виключну, територіально необмежену і безкоштовну ліцензію на запис, відтворення і поширення Оголошення повністю або частково з метою його відображення на Веб-сайті – Зумі і партнерам Зумі, через яких здійснюється просування Веб-сайту, а також в будь-якому місці за допомогою Інтернет, включаючи пошукові системи (наприклад, Google) і соціальні мережі (наприклад, Facebook). Надання ліцензії необхідно для повноцінного використання Сервісу. У зв’язку з особливостями Інтернету Зумі не має повного контролю над поширенням змісту, який опублікований або переданий із використанням функцій Веб-сайту іншим Користувачам, і не несе відповідальності за це перед третіми сторонами, зокрема, в разі копіювання і поширення Запису, Оголошення третіми особами на веб-сайтах і порталах, що не пов’язані з Сервісом.

3. Зміст кожного Оголошення повинен відповідати вимогам Правил, бути правдивим, недвозначним і зрозумілим, а також відповідати технічним вимогам, які перераховані Зумі. Користувач може визначати зміст Оголошення в рамках закону і відповідно до таких вимог:

 

  • 1. Запис, Оголошення складається українською мовою, воно не містить слів і виразів, які зазвичай вважаються вульгарними або образливими.
  • 2. Користувач вибирає одну Категорію та підкатегорію, що відповідає темі, якої стосується Запис, Оголошення.
  • 3. Користувач повинен вказати підсумкову вартість у національній валюті, можливо, вказати, що ціна обговорюється. Позицію можна пропонувати безкоштовно або в обмін на інший товар або послугу. Це положення не поширюється на Оголошення в Категоріях «Робота», «Інтернет магазини», «Співпраця», «Записи» для яких зазначення винагороди в Оголошенні не є обов’язковою вимогою.
  • 4. Запис, Оголошення повинно містити зрозумілий, точний і повний опис Запису, Позиції, включаючи правдиву, та таку, що не вводить в оману інформацію про особливості Запису, Позиції; 
  • 5. Оголошення не може містити контактні дані – такі дані можуть бути вказані тільки в призначених для цієї мети полях форми. 
  • 6. Предметом Оголошення може бути тільки предмет, яким Користувач володіє, або має право ним розпоряджатися, або рекламувати (пропонувати до продажу). Якщо Предмет Оголошення знаходиться за межами України, Користувач зобов’язаний чітко вказати це в Оголошенні;
  • 6. Одне Оголошення може пропонувати одну Позицію;
  • 7. Оголошення не може включати такий контент як, зокрема, рекламні пропозиції і будь-яку іншу рекламну інформацію, адреси веб-сайтів та інші елементи, які ведуть користувачів до ресурсів компаній, що надають такі ж або аналогічні послуги, що й Зумі (тобто послуги по публікації пропозицій або рекламних оголошень користувачами Інтернету).
4. Якщо Користувач публікує Запис, Оголошення в неправильній Категорії, Зумі має право перемістити його в іншу Категорію. Але якщо ця зміна призведе до публікації Оголошення за межами Ліміту, то таке Оголошення може бути розміщено тільки в разі оплати за його публікації за межами ліміту.
5. Позицією Оголошення не може бути:
  • 1. пропозиція романтичного, шлюбного, сексуального характеру.
  • 2. заборонені товари, а також будь-які інші товари, заборонені до продажу чинним законодавством, вкрадені товари або товари, що стали предметом судового чи адміністративного спору, товари, що підпадають під виконавче провадження, процедуру банкрутства або ті, що становлять власність суб’єкта, що знаходиться в процесі санації.

6. Користувач публікує Запис, Оголошення на Веб-сайті таким чином:

 

  • 1. натиснувши на значок «Додати оголошення» або аналогічний значок.
  • 2. здійснення платежу (тільки для Платних оголошень).
  • 3, натиснувши на значок «Додати запис» або аналогічний значок.
  • 4. здійснення платежу (тільки для Платних Записів).

7. Розміщення Запису, Оголошення на Сервісі розпочинається відразу після його перевірки працівниками Зумі  (за винятком платних оголошень, перевірка яких відбувається з моменту зарахування оплати)
8. Якщо Зумі стане відомо про виникнення порушень, Зумі має право видалити Запис, Оголошення.
9. У період розміщення Запису, Оголошення на Веб-сайті Користувач може змінити його зміст і деякі параметри, а також видалити цей Запис, Оголошення. За N дні до закінчення розміщення Оголошення до дати закінчення розміщення Користувач може безкоштовно продовжити час показу Оголошення ще на 30 днів, але це продовження підлягає оплаті в платних Категоріях, і в разі перевищення Ліміту у відповідній Категорії.

10. Можливість зміни змісту Оголошення не поширюється на зміну ціни або будь-яких інших параметрів опублікованого Оголошення, що спрямовані на уникнення виплати належних Зумі сум за послуги, які надаються в рамках Сервісу, або отримання повернення грошових коштів, що належать Користувачеві, у випадках, передбачених Правилами.
11. Після закінчення розміщення Оголошення, незалежно від причини, воно архівується у відповідній вкладці Облікового запису, де стає доступним Користувачеві протягом 30 днів, якщо тільки він його не видалить до закінчення цього періоду.

1. У рамках Ліміту Користувач публікує Записи, Оголошення на Веб-сайті безкоштовно. Ліміти для певних Категорій, ліміти для Бізнес-користувачів і ситуації, коли Ліміт не діє, можуть бути вказані в «Ліміти Записів, Оголошень».

2. Зумі проінформує Користувача про вичерпання Ліміту, під час подання Запису, Оголошення. Розміщення Користувачем іншого Запису, Оголошення на Веб-сайті або в Категорії, де не було надано Ліміту, є платним.

3. Розміщення Користувачем іншого Запису, Оголошення в Категорії, де діє безлім на публікації, є безкоштовним.

1. Розміщення Користувачем платного Запису чи Оголошення на Веб-сайті можливо після того, як Користувач використав ліміт безкоштовних записів, установлений Порталом Зумі. Зумі залишає за собою право змінювати ліміт безкоштовних записів.

2.  Розміщення Запису, Оголошення після використання ліміту, оплачується поодинці (фіксованою сумою) за кожне додавання Запису, Оголошення. Зумі залишає за собою право змінювати фіксованою сумою для Записів, Оголошення. Зумі має право змінювати категорію для розміщених Користувачем Записів, Оголошення.

4. Публікація платних Записів, Оголошення у сервісі відбувається після надходження платежу на рахунок Зумі, фіксованою сумою, та після модерації – (перевірки – Запису, Оголошення ).

1. Для підвищення привабливості Запису, Оголошення Користувач може скористатися платними Послугами з просування у вигляді підняття Запису, Оголошення. 

2. Користувач може скористатися будь-якого свого опублікованого Запису, Оголошення натиснувши на відповідну кнопку на сторінці перегляду Запису, Оголошення і оплативши фіксовану суму. 

3. Після оплати Запис, Оголошення користувача буде відображатись першим у списку Записів, Оголошення, до тих пір, поки інший користувач скористається цією послугою.

4. Підняття Запису, Оголошення відбувається зміною дати Запису – на дату підняття Запису, Оголошення.

4. Зумі не несе відповідальності за ефективність Послуг із просування, що тлумачаться як фактичне збільшення інтересу до Запису.

На сайті Зумі Порталу передбачено створення особистого рахунку для кожного Користувача. 
Валюта особистого рахунку – гривні (грн)
Використання особистого рахунку: 

  1. поповнення особистого рахунку. Для поповнення: Картками, Приват24, Apple Pay, або Google Pay – оберіть Wayforpay. А також можливий обмін  Рейтинг(зум) – Гривні (грн)
  2. оплата послуг на сайті
  3. покупка товарів на сайті
  4.  переказ коштів іншому Користувачеві
  5. Зняття коштів – не передбачено

1. На Веб-сайті Користувача візуально проінформують про актуальну ціну обраних Платних послуг.

2. Платежі, які здійснені в рамках Сервісу, повинні проводитися авансом – у повному обсязі, який необхідний для замовлення цієї Платної послуги, до початку її надання – за допомогою платіжних форм, що надаються Зумі.
3. Надання Платної послуги має розпочатися після повного зарахування на рахунок Зумі оплати за таку Платну послугу.
4. На власний розсуд Користувач може провести платіж, використовуючи один із доступних способів оплати відповідно до інформації, що надана в процесі вибору цієї послуги, дотримуючись платіжної інструкції.
5. Використання будь-якого із способів оплати  вимагатиме встановлення окремих правових відносин із постачальником цієї платіжної послуги і прийняття його правил. Зумі не є стороною таких відносин і не має можливості втручатися в їх зміст або виконання. У разі виникнення проблем із оплатою користувач повинен звернутися до відповідного оператора, щоб уточнити будь-які сумніви або подати скаргу. Однак у виняткових випадках і в межах технічних і організаційних можливостей Зумі може допомогти Користувачеві прояснити проблему. Зумі не несе відповідальності за платіжні послуги, що надаються зовнішнім постачальником послуг.
6. У разі дострокового припинення показу Оголошення у зв’язку з його видаленням Користувачем, якщо Позиція була продана або Користувач змінив тему Оголошення таким чином, що вказується інша Позиція, а не та, що була позначена спочатку, плата, що стягується за розміщення цього Оголошення та пов’язаних Платних послуг за невикористаний період, не повертається.
10. Оголошення, що порушують закон або ці Правила, зокрема, додані в неправильну категорію, аналогічні або ті, що дублюють один одного, неодноразово повторюються (спам), що містять матеріали образливого або порнографічного характеру, спроби шахрайства, що порушують авторські права, будуть видалені, а плата, що раніше стягувалась за розміщення Оголошення та Платні послуги, пов’язані з цим Оголошенням, не буде повернута.  Якщо Оголошення видаляється після розміщення на Веб-сайті, з Користувача буде утримана оплата за послуги, що надані до моменту видалення Оголошення з Веб-сайту. Якщо Оголошення видаляється після розміщення на Веб-сайті з можливістю редагування, грошові кошти, що стягувались за Платні послуги, пов’язані з цим Оголошенням не повертаються, оскільки Користувач має можливість скористатись Платною послугою в рамках строку її дії після усунення порушень та публікації Оголошення.

1. У рамках Сервісу передбачена система рейтингів і відгуків(коментарів), яка дозволяє Користувачеві залишити суб’єктивну оцінку, Запису Оголошення,  розуміється, зокрема, як: надання Користувачам чіткого і надійного опису Товару, форми і способу спілкування між Користувачами, чуйність, залученість,  пунктуальність, та інше.
2. Рейтинг видається в порядку, формі, термінах і категоріях, які зазначені на Сайті. Рейтинг буде представлений на Сайті в Оголошеннях Користувача за шкалою від 1 до 5 зірочок.
Рейтинг буде представлений на Сайті в Записах Користувача в вигляді лайків.
3. Відгук(коментар) не може порушувати положення чинного законодавства і не може містити:

  • 1. ненормативну лексику, нецензурний і порнографічний контент або контент, що розпалює ненависть, расизм, ксенофобію і міжнаціональні конфлікти,
  • 2. адреси веб-сайтів або посилання на інші веб-сайти,
  • 3. рекламний контент, інший комерційний контент,
  • 4. дані користувачів або інших фізичних осіб, в тому числі, але не виключно: ім’я та прізвище, місце проживання, номер телефону, адреса, номер банківського рахунка,
  • 5. контент, що порушує права третіх осіб, включаючи права інтелектуальної власності, особисті права, включаючи добре ім’я, репутацію інших Користувачів або третіх осіб,
  • 6. контент, який є результатом домовленості з іншими Користувачами або третіми сторонами з метою впливу на рейтинг або відгуки,
  • 7. контент, який є хибним, наклепницьким, містить прояви недобросовісної конкуренції.

5. Зумі має право не включати наданий рейтинг у середній рейтинг Користувача, або видалити рейтинг чи відгук(коментар) повністю або частково, коли рейтинг чи відгук:

  • 1. стосується користувача, що не є Користувачем, якого оцінюють,
  • 2. надається Користувачем щодо самого себе,
  • 3. надається працівниками, родичами, ріднею тощо Користувача,
  • 4. надається в результаті контакту з Користувачем тільки з метою визначення рейтингу і/або оцінки (наприклад, для штучного завищення або заниження рівня довіри до Користувача),
  • іншим чином порушує умови Правил.
 

1. Користувач має право використовувати Сервіс відповідно до його призначення, дотримуючись закону і гарного тону інформаційного суспільства, поважаючи права і інтереси інших осіб. Зокрема, Користувач зобов’язується:

 

  • 1. не вживати дій, які можуть перешкодити нормальному функціонуванню Сервісу, в тому числі не втручатися в зміст Сервісу, свій Обліковий запис, Облікові записи інших користувачів або в інформаційно-технічні елементи Сервісу;
  • 2. не вживати незаконних дій, у тому числі не використовувати функціональні можливості Сервісу для передачі або публікації матеріалів, які порушують закон та особисті права, контент терористичного змісту, що містить або поширює дитячу порнографію, що порушує права на інтелектуальну власність інших осіб, а також дискримінаційного або расистського характеру;
  • 3. не використовувати функціональні можливості Веб-сайту для продажу заборонених Позицій, а також інших Позицій, за умови, що їх продаж виключений відповідно до чинного законодавства, а також Позицій, які були вкрадені або з приводу яких ведеться судовий або адміністративний спір, або Позицій, які підлягають виконавчому провадженню, банкрутству або санації;
  • 4. не вводити в оману користувачів Сервісу і Зумі, наприклад, шляхом надання неправдивої інформації про Позицію або приховування відповідної інформації;
  • 5. утримуватися від недобросовісних дій, зловживання функціональністю Сервісу, використання Сервісу всупереч його цілям і Правилам.
2. Користувач зобов’язаний виконувати зобов’язання, які перелічені в  Правилах, на кожному етапі використання Сервісу, щодо кожної запропонованої функціональності, в тому числі в разі публікації Записів, Оголошень і відправки повідомлень іншим Користувачам.
3. Публікація або передача будь-якого контенту на Веб-сайті здійснюється автоматично з використанням інтерфейсу Веб-сайту та без участі Зумі.  Зумі не перевіряє автоматично весь контент, який передається з використанням функцій Веб-сайту.

4. У разі зміни змісту Запису, Оголошення після того, як Користувач розмістив його на Веб-сайті, Зумі має право редагувати контент, який не відповідає Правилам, або видалити Оголошення.

5. Будь-яка особа, що використовує Сервіс, має можливість повідомити Зумі про будь-який незаконний або такий, що суперечить Правилам і положенням, контент, що постачається з використанням функцій Сервісу. Для цього є функція «Поскаржитись на оголошення»,  яка доступна під Оголошенням («Поскаржитись на оголошення»), функція «Поскаржитись», яка доступна під Записом, функція «Поскаржитись», яка доступна в Обліковому записі користувача на якого інший користувач хоче поскаржитись.   Наскільки це можливо, Скаржник повинен надати дані, що дозволяють Зумі перевірити Звіт про зловживання, включаючи, зокрема, URL адресу Запису, Оголошення, пояснення причин, за якими він вважає контент незаконним або таким, що суперечить Правилам, а також, на свій розсуд, контактні дані.

6. У разі отримання достовірного повідомлення (на підставі повідомлення про зловживання або будь-яким іншим способом) про те, що контент, відправлений або опублікований із використанням функцій Сервісу, є незаконним або порушує положення Правил, Зумі може:

 

  • 1. негайно заблокувати цей текст, включаючи, зокрема, Записи, Оголошення, а також відповідні Послуги по просуванню. У разі блокування контент буде непомітний або недоступний для осіб, які використовують Сервіс.
  • 2. провести відповідні розслідування для встановлення обставин справи, діючи пропорційно і розумно, в тому числі, наприклад, зв’язавшись з інформатором, постачальником контенту, компетентним органом або зовнішнім консультантом.
  • 3. у разі блокування певного контенту, не пізніше, ніж коли блокування набере чинності, проінформувати постачальника цього контенту, вказавши на заблокований контент, причини рішення про його блокування, надавши підставу для рішення з посиланням на Правила.
  • 4. А також Зумі може заблокувати, видалити Запис, Оголошення чи Користувача – за порушення Правил Сервісу, та інше.

7. Користувач має право оскаржити рішення про блокування контенту, який переданий або опублікований ним із застосуванням функцій Сервісу, заперечивши проти надання інформації про блокування цього контенту з боку Зумі. Положення, що регулюють процедуру розгляду скарг, застосовуються відповідно.

8. Якщо заперечення, яке згадане в пункті 9.7, вважається виправданим або таким, що вичерпує сумніви щодо обставин, які виправдовують незаконність або суперечність Правилам цього контенту:

 

  • 1. заблокований контент відновлюється, після чого він стає доступним, Користувач може опублікувати його через Сервіс;
  • 2. якщо на Оголошення поширювалася одна з Платних послуг, оплата, яка раніше стягувалася за розміщення Оголошення та Платні послуги, що пов’язані з цим Оголошенням, буде відновлено. 

9. Якщо заперечення, яке вказане в пункті 9.7, вважається необгрунтованим або Користувач не подає заперечення протягом N днів з моменту отримання інформації, яка зазначена в пункті 9.6.3:

 

  • 1. Заблокований контент безповоротно видаляється з Веб-сайту;
  • 2. Якщо на означений контент поширювалася одна з Платних послуг, оплата, яка раніше стягувалася за розміщення Запису, Оголошення та Платні послуги, що пов’язані з цим Записом, Оголошенням, не буде повернена.
10. Зумі має право видалити Оголошення або заблокувати Обліковий запис, якщо є підозра, що дії, які загрожують безпеці інших користувачів в рамках Сервісу, можуть статися через Оголошення або Обліковий запис, а також у разі, якщо Оголошення негативно впливає на репутацію або шкодить іншим чином Зумі.
11. У разі серйозного порушення закону в процесі використання Сервісу, а також серйозного або неодноразового порушення Правил, зокрема, в разі неодноразових спроб публікації або поширення незаконного контенту конкретним Користувачем або Користувачами, що діють спільно за домовленістю, включаючи використання різних Облікових записів, Зумі може, відповідно до принципів пропорційності і поваги свободи поширення, відмовити у поверненні грошових коштів, що раніше сплачувались за розміщення Запису, Оголошення та Платні послуги, пов’язані з Записом, Оголошенням щодо якого допущені порушення, призупинити, тимчасово або назавжди заблокувати Обліковий запис або Облікові записи, що буде рівноцінно тимчасовому припиненню надання послуг Користувачеві з урахуванням наступних правил:

 

  • 1. Призупинення дії Облікового запису означає тимчасове припинення його роботи. Користувач, чий Обліковий запис був припинений, втрачає можливість активно користуватися Сервісом, а це означає, що він не може відправляти повідомлення, використовуючи його функції, опубліковувати і редагувати Записи, Оголошення. Однак ви можете переглядати Сервіс, опубліковані Записи, Оголошення іних користувачів.
  • 2. Блокування Облікового запису означає, що Користувач втрачає можливість увійти в нього.
12. У разі блокування певного контенту, не пізніше, ніж коли блокування вступить в силу, Користувача проінформують про це в електронному листі (для користувачів, зареєстрованих на Сервісі за допомогою електронної пошти), або в приватному чаті на Порталі,  із зазначенням заблокованого контенту, причин і підстав для такого рішення, що випливають з Правил.
 

 

На сторінці Запису, Оголошення та в обліковому записі користувача розташована кнопка “Поскаржитись”, при натисканні на неї появиться форма для подання скарги на дану Запис, Оголошення чи Користувача.
1. Якщо в роботі Сервісу спостерігаються будь-які збої, в тому числі в окремих технічних службах, ви або Гість повинні спочатку зв’язатися зі Службою підтримки клієнтів через функцію чату, надавши дані, які необхідні для визначення проблеми.
2. Зумі докладає всіх зусиль, щоб надавати послуги найвищої якості. Незалежно від вищевикладеного, Користувач має право безкоштовно подати скаргу в разі ненадання або неналежного надання послуг Зумі, які передбачені Правилами.
3. Скаргу можна подати, відправивши електронне повідомлення, через функцію чату або лист на електронну адресу Зумі.
4. Скарга повинна містити як мінімум: ім’я та прізвище, адресу електронної пошти Користувача, яка прикріплена до Облікового запису,URL Запису чи URL Оголошення, обставини, що підкріплюють скаргу, а також запит Користувача, який пов’язаний зі скаргою.

5. Якщо дані або інформація, яка надана у скарзі, не дозволяють її розпізнати, Зумі попросить Користувача прояснити будь-які незрозумілі моменти або надати додаткову інформацію, точно вказавши сумніви або вимоги, якщо Зумі необхідно визнати скаргу.
6. Зумі визнає скаргу протягом 15-30 днів з моменту її отримання або отримання додаткової інформації, яка зазначена в пункті 11.5 Правил. Відповідь Зумі на скаргу має бути відправлена на адресу електронної пошти, яка прикріплена до Облікового запису.
7. Зумі має право на свій розсуд припинити розгляд скарги, та/або обмежити кількість відповідей Користувачам, якими порушено умови Правил. Оператор, який надає підтримку Користувачам по телефону, та/або відповідає на телефонний дзвінок Користувача, має право припинити дзвінок в разі загроз Користувача в сторону Оператора, Зумі, нецензурної лексики, переведення розмови на особисті теми, безпредметності розмови.

1. Клієнт може вдатися до досудового врегулювання споживчого спору відповідно до законодавства України, подавши скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів.

Офіційний сайт Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів – https://dpss.gov.ua/pres-centr/kontakti?v=5f4f583dd5f84 

1. Зумі залишає за собою право вносити зміни в ці Правила при дотриманні наступних принципів:

 

  • 1. Ті, які вносяться до Правил зміни можуть стосуватися організаційних, юридичних чи технічних питань, а також тарифів та умов надання Платних послуг;
  • 2. Користувача проінформують про кожну зміну шляхом розміщення інформації на сторінці Сервісу. Вони будуть помітні при правильному вході в Обліковий запис. 
  • 3. Поправки набувають чинності протягом періоду, зазначеного Зумі – не менше, ніж через 15 днів з моменту повідомлення про зміни в Правилах, якщо інше не передбачено положеннями загальноприйнятого законодавства;
  • 4. Зміни не можуть обмежувати або позбавляти користувача прав, які пов’язані з набутими Платними послугами. Платні послуги, які придбані до набрання чинності змін у Правилах, будуть надаватися на діючих принципах.
2. Положення Правил у нинішній редакції застосовуються до Платних послуг, які діють до дати набрання чинності нових Правил.
3. Користувач, що не приймає поправок до Правил, має право в будь-який час розірвати договір на обслуговування Облікового запису.
4. Додатки до цих Правил є їх невід’ємною частиною.

 

Ліміти Записів, Оголошень:

  1. ліміт на Записи = 3
  2. ліміт на Оголошення = 3 
  3. ліміт на Записи в групах = 3

Вартість після використання ліміту = 5 грн. за одну публікацію.
Безлімітні категорії:

  1. Комп’ютерні та мобільні ігри (Записи)
  2. Творчість та її підкатегоріїї (Записи)
  3. Видам безкоштовно (Оголошення)

Зумі Портал залишає за собою право змінювати Ліміти Записів, Оголошень.

В цілях зменшення навантаження на сервер, на сайті діють обмеження на завантаження максимального розміру файла.
Максимальний розмір файла для:

  1. Аватар = 5120 Kb
  2. Обкладинка = 1024 Kb
  3. Записи = 1024 Kb
  4. Оголошення = 1024 Kb
  5. Групи = 1024 Kb
  6. Форум = 1024 Kb
  7. Коментарі = 1024 Kb
  8. Галерея = 5120 Kb
  9. Музика = 5120 Kb

1. На сайті Зумі Порталу використовуються такі платіжні системи:

  1.  Wayforpay – поповнення особистого рахунку – Картками, Приват24, Apple Pay, або Google Pay, та інші. Валюта – гривні (грн). Кількість відображається в Обліковому записі Користувача – (Баланс).
  2. Рейтинг – поповнення особистого рахунку – Рейтингом Користувача. На сайті Зумі Порталу діє система Рейтингу (оцінки). Рейтинг нараховується користувачеві  за кількість отриманих лайків і відображається в особистому кабінеті. А також, автоматично нараховуються щоденні бонуси (Рейтингом) за кожен вхід на сайт. Валюта – зум. Кількість відображається в Обліковому записі Користувача – (Оцінка).
2. Зумі залишає за собою право змінювати, додавати, вилучати платіжні системи. А також міняти курс валюти зум, або повністю її скасувати.

Рейтинг (оцінка) = зум
На сайті Зумі Порталу діє система Рейтингу (оцінки). Рейтинг нараховується користувачеві  за кількість отриманих лайків і відображається в особистому кабінеті. А також, 
автоматично нараховуються щоденні бонуси (Рейтингом) за кожен вхід на сайт, в розмірі +5 зум.
Курс обміну: 
10 зум = 1 грн (рейтингу)