В опитуванні The Washington Post взяли участь понад 1000 респондентів. Видання вирішило з’ясувати, як сильно користувачі довіряють Facebook, TikTok, Amazon, Instagram, WhatsApp, YouTube, Google, Microsoft і Apple, коли йдеться про безпеку даних користувача та конфіденційність мережної активності. Учасникам опитування було запропоновано схарактеризувати своє ставлення до кожної компанії одним із тверджень: «сильно довіряю», «довіряю», «не дуже довіряю», «зовсім не довіряю» і «у мене немає думки про цю компанію».
18% опитаних заявили, що «сильно довіряють» Apple, у той час, як Google та Amazon набрали по 14%. При цьому оцінку «довіряю» Apple поставили 26% респондентів, тоді як своє ставлення до Amazon та Google цим твердженням схарактеризувати 39% та 34% опитаних відповідно. Сума позитивних оцінок для Apple становила 44%. Її випереджають Amazon і Google, які заручилися довірою 53% та 48% користувачів відповідно.
Разом з тим Apple та Amazon не довіряють або не дуже довіряють 40% опитаних. Рейтинг недовіри очолює Facebook, з яким побоюються ділитися персональною інформацією 72% респондентів. За ним слідують TikTok та Instagram, які набрали 63% та 60% негативних оцінок відповідно.